Altres webs

Notícia

Èxit de la tercera edició del Tasta Vins

04 de febrer de 2019

 

 

Els alumnes del Postgrau Interuniversitari en Gestió d’Empreses Vitivinícoles van presentar diversos vins als assistents a la tercera edició del Tasta Vins que va tenir lloc aquest passat dissabte 2 de febrer a la Wine Business School. D’aquesta manera els participants van poder degustar i avaluar els vins proposats pels alumnes del postgrau, impartit a la Wine Business School i organitzat conjuntament amb la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona i la Universitat de Vic. Aquest postgrau ofereix als alumnes una formació completa en el món vitivinícola.

 

Els alumnes, distribuïts en 4 grups, van presentar diverses propostes de vins utilitzant diferents estratègies de màrqueting destacant per exemple el packaging o la història darrere de cada producte.

 

Els assistents al Tasta Vins van poder avaluar les presentacions dels alumnes i, d’aquesta manera, ajudar-los a conèixer el grau d’acceptació de les seves propostes i a incorporar aspectes de millora.

En finalitzar l’activitat es va fer el sorteig de 9 lots de productes entre els participants.