
Informació general^
Títol al que dóna dret: Certificat d'Aprofitament
Objectius:
1. Definir una estratègia de desenvolupament de negoci del vi i el cava a nivell internacional
2. Seleccionar els canals de distribució idonis a nivell internacional per a productes vitivinícoles
3. Optimitzar els recursos de trade marketing internacional
4. Identificar eines de negociació per el canal de retail export
5. Dominar estratègies de marketing per fer créixer un negoci internacional aplicades al sector vitivinícola
Adreçat a:
Cellers petits que volen començar a exportar.
Dates:
del 6/03/2019 al 18/03/2020
Horari:
Dimecres, de 16 a 20 h.
Els períodes de les sessions presencials atenen les necessitats del sector:
1. de març a juny 2019
2. d'octubre a la 1a quinzena de novembre de 2019
3. de febrer a març 2020
Ubicació:
Wine Business School. Vilafranca del Penedès
Impartició:
Presencial
Durada:
100 h
Preu:
650 €
Descarrega’t el PDF.
Pla d'estudis^
Exportació de vins i caves
Durada: 100 h.
Contingut:
1. Estratègia empresarial - Internacionalització com a estratègia de creixement - anàlisi de l'empresa - com fer un Pla de Promoció Internacional
2. Selecció de mercats objectiu - Cóm fer un estudi de mercat - principals mercats de vins i caves
3. Recerca d'informació de mercats per Internet
4. Ajuts a la Internacionalització - Desenvolupament de les eines de finançament - Normativa per l'entrada de vins i caves a diferents mercats: certificacions, etiquetatge, prohibicions
5. Selecció dels canals de comercialització - política de preus i marges
6. Estudi de costos - com saber a quin preu he de vendre i a quin preu veu la meva competència - Documentació administrativa-comercial d'exportació - com preparar una oferta i fer una expedició
7. Logística de vins i caves - Incoterms i documents de transport
8. Mitjans de pagament - el crèdit documentari.
9. Duanes i Fiscalitat - Operacions especials - Impostos especials a la UE
10. Preparació d'una fira i d'una missió comercial, com a visitant i com a expositor
11. Tècniques de venda - Argumentari comercial - Elevator's pitch segons interlocutor
12. Que no fer a l'hora d'exportar - experiències negatives i solucions 13. Estratègia Digital Export 14. Cas Pràctic - Negocis a Europa (Alemanya)
Inscripció al curs^
Apunta't al curs!