Altres webs

Notícia

La Wine Business School presenta la seva oferta formativa pel curs 2017/18

20 de juliol de 2017

 

The Wine Business School neix amb la finalitat de contribuir a la competitivitat global del sector vitivinícola mitjançant una formació especialitzada i transversal d'alt nivell, avançada i innovadora en l'àrea de la gestió empresarial. Amb aquest objectiu, l’oferta formativa continuada és una de les claus de l’existència de WineBS.

De cara aquest nou curs 2017/18, i en col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, WineBS impartirà quatre activitats formatives. La primera és un Postgrau interuniversitari en gestió d'empreses vitivinícoles, amb la URV i la Universitat de Vic, adreçat a professionals del sector vitivinícola que vulguin potenciar les seves habilitats directives, incorporant eines i tècniques que facin més eficient la seva tasca, rol i responsabilitat com a comandaments o responsables. El postgrau es durà a terme els divendres a la tarda i els dissabtes al matí, i començarà el dia 20 d’octubre d’enguany per acabar el dia 31 d’octubre de l’any vinent.

Una altra acció serà el curs Gestió de l'empresa familiar vitivinícola: combinació de l'èxit empresarial i l'harmonia familiar, que, segons comenta la directora de la Wine Business School Ester García, pretén treballar “el concepte del relleu generacional en l'empresa vitivinícola, un sector on hi ha moltes petites i mitjanes empreses familiars”.  Aquest curs consta de 28 hores lectives que s’impartiran entre febrer i març del 2018.

Un altre curs serà el d'Exportació de vins i caves adreçat a responsables de cellers, responsables de màrqueting i exportació de cellers, export area managers, directors de màrqueting i exportació, gerents de Pymes i cooperatives vitivinícoles, que es durà a terme entre març i maig de 2018 amb un total de 70 hores.

Finalment, el Wintour Penedès: Enoturisme. Més enllà de la innovació, en el marc d'un Erasmus Mundus, un màster conjunt de la Universitat Rovira i Virgili, la Université de Bourdeaux i la Universidade do Porto, que 25 estudiants de diferents nacionalitats realitzaran al Penedès entre el 23 i el 27 d'octubre. L'objectiu del curs és conèixer el sistema enoturístic i entendre les dinàmiques i problemàtiques, reconèixer les estratègies de promoció i de comercialització dels productes enoturístics i entendre el paper dels diferents agents que intervenen en el producte enoturístic.